Priemerný plat: €1 603 /mesačne
Ďalšie štatistikyVýsledky vyhľadávania: 780 pracovných ponúk
...management, registration of pharma, tax optimization, and efficient hotel management solutions.
Key Responsibilities:
- Handle day-to-day office operations and administrative tasks.
- Prioritize and manage multiple tasks simultaneously, demonstrating flexibility and...
1100 €
...Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
POHODA (účtovníctvo) - základy
Microsoft Office - základy
Strojopis - základy
Fakturácia - základy
Skladové hospodárstvo - základy
Počet rokov praxe
1...
Náplň práce Medzinárodná spoločnosť hľadá manažérku do back office - správa firemnej agendy, príprava podkladov, prehľad faktúr a výdavkov, bankové prevody, správa a sledovanie úloh, kalendár stretnutí, komunikacia s partnermi v Nórsku v anglickom jazyku (telefonicky, e-mailom...
900 - 1017 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Vykonávanie činností tzv. oblastného uzla, vykonávanie činností tzv. oblastného spracovateľského strediska. Vykladanie a nakladanie zásielok z/do poštových kurzov, odovzdanie a preberanie záverov, nakladenie podaných zásielok do obalov...
1700 €
...a zručnosti
- Skúsenosť na rovnakej alebo podobnej pozícií (riešenie pohľadávok, práca v banke, práca so zákazníkmi)
- Microsoft Office
- Dobré komunikačné zručnosti, schopnosť riešiť problémy
- Flexibilita, samostatnosť, motivovanosť
Informácie o výberovom konaní...
...áme šikovnú kolegyňu, ktorá sa bude starať o chod našich administratívnych priestorov v Košiciach a bude poskytovať podporu kolegom v office. Náplň práce Starostlivosť a zabezpečenie chodu kancelárie v Košiciach: nákupy kancelárskych potrieb, kontrola a zabezpečenie kuchynky...
1000 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: - zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi
- spracovanie elektronickej pošty, rozdelenie a priradenie jednotlivým oddeleniam a pracovníkom
- spracovanie...
800 - 1200 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Ponuka práce na pozíciu Office manager v doprave.
Ponúkame prácu vo firme s viac ako 20 r pôsobením na trhu.
V oblasti stavebníctva (obnovy historických budov) a kamionovej doprave.
Náplň práce spočíva v štandardnom vedení chodu...
2000 €
...globally, including Slovakia and Czech Republic. The local Compliance Officer is responsible for the local implementation and oversight of... ...(local or international) is a plus.
Proficiency in Microsoft Office tools, including Excel and PowerPoint.
Proven experience of using...
1700 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: 2421005 - Špecialista kontrolingu Pracovná oblasť: Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Vykonávanie KYC kontrol. Spracovanie transakcií s investormi. Spracovávanie vý...
...stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• A...
1000 €
...payment processing within agreed Cut of Times
Communication with clients from different branches within ING International Network and Head Office
Monitor and control processed data to ensure accuracy within systems
Encouraging the team to regularly discuss and share ideas on...
Máš skúsenosti v oblasti administratívy v automotive odvetví a hovoríš plynule po nemecky? Chcel/a by si využívať nemecký jazyk každý deň? Poď pracovať pre Top zamestnávateľa na Slovensku ako administratívna podpora na oddelenie špedície!
Náplň práce:
• Evidencia došlý...
800 €
...Charges & Control manager is off (Sundays and Mondays, his/her Vacations) - the control of the requests is delivered by the Premium Back-office Manager) • Working closely with international partners and service suppliers, conditions negotiation. • Providing meaningful and...
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Working on projects, monitoring, reporting, evaluation different project activities,
- Drafting background and working documents, concept papers, notes, briefings
- Organization and preparation of high level meetings and conferences...
1500 €
...ý Projektový manažér?
- je zodpovedný za hladkú a správnu správu a organizáciu procesov a nástrojov PM.
- Uľahčuje efektívne back-office aktivity na podporu programového manažéra pri všetkých jeho úlohách.
- podporuje programového manažéra vo všetkých jeho/jej aktivitách...
1500 €
Have you always been interested in the world of investments and finance? Are you good with numbers and detail oriented? If you answered yes to either of these questions, then read on! Take a chance to join the Asset Management department of one of the world's largest reinsurance...
1200 €
...organizácia spĺňa všetky regulačné požiadavky a štandardy. - Monitorovanie zmien v legislatíve a štandardoch, ktoré by mohli ovplyvniť back office operácie.Komunikácia a spolupráca - Spolupráca s inými oddeleniami na zabezpečení hladkého priebehu interných procesov. - Komunikácia...
...chain support.
Position Summary:
The Corporate Controller Officer, working under the direction of the Global Controller, plays a... ...GAAP/IFRS; certification is a plus.
- Proficiency in Microsoft Office, especially Excel, and familiarity with modern accounting software...
4 €/hod
...Personalistika, administratíva a služby zákazníkom Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Fluent in Slovak and English, you will be in charge of the office, the documentations, paperwork, time tables, productivity of the production line and the communication with clients. You will be...