...management, registration of pharma, tax optimization, and efficient hotel management solutions.
Key Responsibilities:
- Handle day-to-day office operations and administrative tasks.
- Prioritize and manage multiple tasks simultaneously, demonstrating flexibility and...
900 €
...administratíva a služby zákazníkom Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Vedenie administratívnej agendy, telefonátov, e-mailov. Pomocné služby konateľovi pri vedení spoločnosti. Návšteva úradov a ďalšie práce podľa agendy Informácie pre uchádzača: Pracovný a mimopracovný pomer: Pracovn...
1100 €
...Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
POHODA (účtovníctvo) - základy
Microsoft Office - základy
Strojopis - základy
Fakturácia - základy
Skladové hospodárstvo - základy
Počet rokov praxe
1...
900 - 1017 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Vykonávanie činností tzv. oblastného uzla, vykonávanie činností tzv. oblastného spracovateľského strediska. Vykladanie a nakladanie zásielok z/do poštových kurzov, odovzdanie a preberanie záverov, nakladenie podaných zásielok do obalov...
Náplň práce Medzinárodná spoločnosť hľadá manažérku do back office - správa firemnej agendy, príprava podkladov, prehľad faktúr a výdavkov, bankové prevody, správa a sledovanie úloh, kalendár stretnutí, komunikacia s partnermi v Nórsku v anglickom jazyku (telefonicky, e-mailom...
...áme šikovnú kolegyňu, ktorá sa bude starať o chod našich administratívnych priestorov v Košiciach a bude poskytovať podporu kolegom v office. Náplň práce Starostlivosť a zabezpečenie chodu kancelárie v Košiciach: nákupy kancelárskych potrieb, kontrola a zabezpečenie kuchynky...
1050 €
...klienta hľadáme kandidáta/kandidátku na pozíciu asistenta/asistentky konateľa. Vhodný kandidát/kandidátka by mal byť samostatný, mať organizač... ...- Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - mierne pokročilý
Hospodárska koreŠpondencia - mierne...
1700 €
...a zručnosti
- Skúsenosť na rovnakej alebo podobnej pozícií (riešenie pohľadávok, práca v banke, práca so zákazníkmi)
- Microsoft Office
- Dobré komunikačné zručnosti, schopnosť riešiť problémy
- Flexibilita, samostatnosť, motivovanosť
Informácie o výberovom konaní...
1000 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: - zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi
- spracovanie elektronickej pošty, rozdelenie a priradenie jednotlivým oddeleniam a pracovníkom
- spracovanie...
800 - 1200 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Ponuka práce na pozíciu Office manager v doprave.
Ponúkame prácu vo firme s viac ako 20 r pôsobením na trhu.
V oblasti stavebníctva (obnovy historických budov) a kamionovej doprave.
Náplň práce spočíva v štandardnom vedení chodu...
Máš skúsenosti v oblasti administratívy v automotive odvetví a hovoríš plynule po nemecky? Chcel/a by si využívať nemecký jazyk každý deň? Poď pracovať pre Top zamestnávateľa na Slovensku ako administratívna podpora na oddelenie špedície!
Náplň práce:
• Evidencia došlý...
2000 €
...globally, including Slovakia and Czech Republic. The local Compliance Officer is responsible for the local implementation and oversight of... ...(local or international) is a plus.
Proficiency in Microsoft Office tools, including Excel and PowerPoint.
Proven experience of using...
1700 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: 2421005 - Špecialista kontrolingu Pracovná oblasť: Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Vykonávanie KYC kontrol. Spracovanie transakcií s investormi. Spracovávanie vý...
...stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• A...
900 €
...administratívny pracovník Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Asistent konateľa, administratívne práce, personálna práca, príprava podkladov pre účtovníčku, evidencia dokladov, dochádzky, vedenie pokladne,...
1500 €
...ý Projektový manažér?
- je zodpovedný za hladkú a správnu správu a organizáciu procesov a nástrojov PM.
- Uľahčuje efektívne back-office aktivity na podporu programového manažéra pri všetkých jeho úlohách.
- podporuje programového manažéra vo všetkých jeho/jej aktivitách...
800 €
...Charges & Control manager is off (Sundays and Mondays, his/her Vacations) - the control of the requests is delivered by the Premium Back-office Manager) • Working closely with international partners and service suppliers, conditions negotiation. • Providing meaningful and...
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Working on projects, monitoring, reporting, evaluation different project activities,
- Drafting background and working documents, concept papers, notes, briefings
- Organization and preparation of high level meetings and conferences...
1500 €
Have you always been interested in the world of investments and finance? Are you good with numbers and detail oriented? If you answered yes to either of these questions, then read on! Take a chance to join the Asset Management department of one of the world's largest reinsurance...
1200 €
...organizácia spĺňa všetky regulačné požiadavky a štandardy. - Monitorovanie zmien v legislatíve a štandardoch, ktoré by mohli ovplyvniť back office operácie.Komunikácia a spolupráca - Spolupráca s inými oddeleniami na zabezpečení hladkého priebehu interných procesov. - Komunikácia...
...chain support.
Position Summary:
The Corporate Controller Officer, working under the direction of the Global Controller, plays a... ...GAAP/IFRS; certification is a plus.
- Proficiency in Microsoft Office, especially Excel, and familiarity with modern accounting software...
1300 €
...Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo by si mala/mal spĺňať na túto pracovn...
4 €/hod
...Personalistika, administratíva a služby zákazníkom Počet voľných miest: 1 Náplň práce: Fluent in Slovak and English, you will be in charge of the office, the documentations, paperwork, time tables, productivity of the production line and the communication with clients. You will be...
1000 €
...bonus based on your performance and company’s results
Cafeteria points: 50€/month (600€/year) - choose when and how to spend them
Home office contribution: 20 EUR/per month
Discounts from our and your favorite stores: up to 30%
Warm welcome package for your fresh start
Pet...
1700 - 2000 €
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: - organizácia kalendára
- preklad materiálov a pracovných stretnutí
- vypracovanie záznamov z porád
- kontrola a koordinácia príslušných faktúr
- príprava podkladov na pracovanie štatistík predaja
- spolupráca so zástupcami dcérskych...
2200 €
...ensuring their smooth delivery. You will be a member of the Group Functions InfoTech Office and work closely with the Group Functions InfoTech Office Head and Divisional Operating Officer (DOO). You will be the contact point for several specific topics and processes making...
...to connect people - and improve their lives.
At the moment, we are looking to hire an engaged Executive Assistant to the CESE CEO Office who will provide all necessary organizational, administrative and content related support to the CESE CEO Office team (Central Eastern...
Vieš perfektne nemecky? Si flexibilný a nevadí ti robiť na ranné a poobedné smeny? Chceš mať voľno aj cez týžden? Naša linka funguje od 7-22, Po až Ne. Podľa tohto času budeš zadelený/á do smien.
Baví ťa práca s ľuďmi cez telefón a nechce sa ti cestovať do práce? U nás m...
1330 - 1463 €
...operatívne problémy
• Skúsenosti v oblasti dopravy sú vítané, ale nie sú podmienkou,
• Dobrá úroveň počítačovej gramotnosti – balík MS Office,
• Nemecký alebo Anglický jazyk na plynulej úrovni - máme otvorenú pozíciu s nemeckým aj anglickým jazykom.
Mzdové podmienky (...
1600 - 1800 €
...dohodou
Druh pracovného pomeru:
Plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Riadenie tímu zamestnancov Front office
• Kontrola dochádzky a využívanie fondu pracovného času
• Kontrola a organizácia check in a check out hostí
• Práca s rezervačným...